Post by riefortateterp on Mar 13, 2022 8:44:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Quell+ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Quell+ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange stamina hack ▞▞▞
▞▞▞ Quell+ 2022 version ▞▞▞
Siger det er stoppet, vil ikke engang åbne. Jeg plejede at elske dette spil... Så trist
Det her spil er simpelthen bare så hyggeligt og sjovt... Rigtig god tidsfordriv! Punktum.
Okay, ingen udgangsknap.
Sjovt spil, men bliver ved med at fryse og skulle afinstallere
smuk og fredelig...Jeg er ikke en gamer, men jeg elsker denne
Hvor fanden er udgangsknappen? Lanceret spil efter aldre & overraskelse.... spillet skjuler tilbage på skærmen & Hjem knapper & har ikke en udgangsknap!
Okay. Det er alt.
Dejligt afslappende
**Hvis du allerede ejer Quell, skal du ikke købe dette.** RIGTIG IRRITERENDE, at hvis du får Quell, at det IKKE ER en "Pro"-mulighed, som andre apps har, er det faktisk et *fuldstændigt duplikeret program, der nu bruger dobbelt så meget lagerplads og har ingen anelse om dine indstillinger i den anden app. Selvom det kan være det værd at undgå de nye apps i det andet vagtelspil, er det ikke værd at miste alle dine fremskridt.
Musikken alene virker afslappende. Spillet kræver koncentrering og griber en. Udfordrerne uden at være umulige.
Quell+ Пъзели gfxe
Quell+ Hjernetrim tyyf
Spillede lidt, lidt intetsigende, men stadig godt, og jeg spiller og nyder det en del.
elsker spillet, så jeg købte det, så hvorfor er jeg nu plaget af reklamer???
Grafikken er god, gåderne er fine. Men denne app indeholder ret påtrængende selvpromoverende annoncer, jeg betalte for det, lad mig spille i fred!
Hvorfor virker musikken ikke længere? Jeg har prøvet at geninstallere, jeg har prøvet at sænke og opgradere spilmusikken.
Dette var et utroligt spil. Det er sjovt, udfordrende, vanedannende og grafikken var fantastisk. Spillet fejler nu. Så snart en spilleplade åbner, falder den blå boble straks til den laveste position på puslespillet... og tæller det som et træk. Under forsøg på at spille falder boblen til det laveste punkt, igen tæller faldet som et træk.
Fungerer godt, musikken er fantastisk undtagen den dumme fejl, hvor den blå boble glider OVEN på m/f-blokken i stedet for ved siden af, op eller ned af den.
Virker ikke på eris
Kedeligt fatter det ikke det stinker c..p
De skamløse selvannoncer, efter jeg allerede har betalt, er irriterende.
God puslespil. Tager to stjerner for konstant at plage mig til at bedømme/synes godt om/osv, selvom jeg allerede har betalt for spillet.
Jeg har indlæst 3 gange og stadig nada! Ikke glad. . .
Og det virker upåklageligt.
Hvert tredje niveau fejler spillet, og jeg er nødt til at afslutte for at fortsætte. Skærmen omdannes til en grøn firkant og forbliver sådan. HTC Thunderbolt
Advarsel, er meget vanedannende. Men helt klart pengene værd. Xperia Arc
God udfordring
okay
Afslappende og beroligende, lidt for meget af det samme.
Fantastisk spil, desværre synkroniseres mine præstationer ikke, og så vidt jeg ved, er der ingen løsning
Pengene værd, 32
Opdater hvad?
IAP'er i et betalt spil er bare uetiske, umoralske og grådige, uanset hvor modbydeligt almindeligt det er i dag i spil. Grådighed er så grim en synd, der ødelægger så mange udviklere i dag. Hvis folk ville holde op med at støtte denne grove tendens, ville den forsvinde fra den ene dag til den anden.
Dollaren værd, dog ikke noget særligt. At tigge om vurderinger er et hack-træk fra udviklere.
Slag
Quell
Denne version indeholder ikke noget, der ikke er i den gratis version. Skuffet brugte jeg pengene.
Når spillet er i fokus, og jeg slukker telefonen, vender spillet ikke tilbage efter at have forladt låseskærmen. Telefonen fryser, og når den genoprettes, vender den mig tilbage til spillets startskærm.
Ret underholdende
Dette spil er helt sikkert et femstjernet spil, men jeg ville gerne markere det faktum, at jeg fuldstændigt ikke har været i stand til at logge ind på Google Games, siden det blev integreret. Er der en rettelse?
Quell+ معمایی qjmo
Super underholdning
Visited: Карта, де я був (Map) Подорожі та місцева інформація emh
n/t
Dette er spillet jeg hiver frem når den står på afslapning. Det er et rigtigt hygge spil, men du skal stadig bruge hjernen, hvis du går efter guldet.